All I want for New Year…

Spoma Avramov Photography
Ceo dan želim da sednem za komp i napišem nešto kao zaključak za ovu 2016. koja me ni najmanje nije mazila, ali nekako ne stižem. Upravo je i cela ova godina bila takva, ništa nisam stizala i svugde sam kasnila. Osećaj ubrzavanja vremena je bio nenormalan!

Ipak, pored svega moram da se pohvalim i uspesima koji su me pratili ove godine.
Na prvom mestu moja deca su bila zdrava i završila su školu sa odličnim uspehom, ćerka je položila za narandžasti pojas u aikidou, a sin je promenio fudbalski klub i uspešno se uklopio u standardnu postavku.

Posle manjih zdravstvenih tegoba i ja i žmu smo živi i zdravi, a po koji sitni kvar ide u prilog godini proizvodnje.  Jedna od novogodišnjih poslanica je manje nerviranja, više rekreacije. Rekreacija svih vrsta! ;)

Sredinom godine sam konačno prelomila i odlučila da se u buduće profesionalno bavim fotografijom i ta odluka i žar u vezi sa njom i dalje gore istim plamom. Započete projekte na stock sajtovima nastavljam u narednoj godini, a planove sam već napravila.

Pred kraj leta sam bila sam grupom blogera i instagramera u Boru, a malo posle i u Vrnjačkoj Banji. Divno iskustvo i mnogo novih prijatelja su me ponovo podstakli da se ozbiljnije pozabavim svojim blogom i njegovo sudbinom u budućnosti. Elem, radim redovno na blogu i čuće se. Uskoro. :)

Kao šlag na torti, u novembru, dolazi ponuda za saradnju  sa jednim sajtom. Tačnije, ponuda za radno mesto editora sajta Trudnoca.com. Sa oduševljenjem sam prihvatila novi izazov i sada vam je konačno jasno da nisam trudna, već da su tekstovi koje vidite na mom FB profilu poslovni! ;)

Ove godine sam učila kao nikad do sada, mislim da sam posle završenog fakulteta, do sada, učeći, završila još jedan! I drago mi je zbog toga, volim da učim i osećam se živa dok imam nešto novo da naučim.

Spoma Avramov Photography
Sve što želim za ovu Novu godinu je da se zahvalim i poželim da se i naredna nastavi u ovom duhu.

Zahvaljujem se svim divnim ljudima koji su bili, došli i ostali u mom životu. Hvala na svim prilikama i podršci koju sam dobila, hvala na zdravlju koje me služi, hvala na porodici koja je sa mnom, hvala na pouzdanim i vernim prijateljima koje imam, hvala na strasti koja me ne napušta, hvala na inspiraciji koja me vodi, hvala svima koji ovo pročitaju, a ne znam ih.

Hvala životu što je tako strašan i lep. Hvala...


Srećna vam 2017. i neka Vam sve bude potaman! <3 <3 <3

CONVERSATION

0 komentara:

Постави коментар

Back
to top