Iskra je u tebi, samo je potraži - Why I want to attend Spark.me 2017

Privatna kolekcija
Spark.me konferencija je je dizajnirana da vas inspiriše, da zapali vašu maštu i podstakne vas da pronađete svoju ISKRU – tu, jednu stvar koja vas čini posebnim, ideju koja će vas izdvojiti iz gomile, zajedno sa ljudima koji su vam potrebni da bi to ostvarili.”

Ovo je rečenica na sajtu Spark.me konferencije koja je na mene ostavila najjači utisak i zaista u meni zapalila iskru želje da budem tamo i postanem deo te velike zajednice koja čini promenu.
Pre tri godine sam sa svojih 40 godina prelomila i odlučila da napravim veliku promenu u svom životu. Napustila sam posao koji sam radila do tada i počela da se bavim poslom potpuno drugačijim od onog za koji sam se školovala.
 
Polako, ali sigurno napuštala sam do tada naučene obrasce ponašanja. Daleko  od toga da je bilo lako, ali osećaj straha od nepoznatog,  koji sam tada imala ujedno je bio i strašan i sladak. Bilo je mnogo sumnji, prepreka, začuđenjih pogleda i komentara okoline, a ja sam samo želela da radim i živim od onog što volim.

Strah od izlaska iz zone komfora je bio manji od radoznalosti i želje da pogledam šta je tamo napolju i zakoračim u nešto nepoznato i novo. Danas radim ono što volim,  svaki dan učim i napredujem, a to me čini srećnom i zadovoljnom. Kada pogledam u budućnost vidim svoju svrhu i cilj.

Želim da budem na konferenciji Spark.me jer hoću da osetim tu energiju, da čujem druge ljude koji su prošli i još uvek prolaze kroz ove promene kroz koje prolazim ja. Ponajviše jer želim da učim i to znanje prenesem dalje, ljudima sličnim meni.

Želim da upoznam nove i ponovo sretnem stare prijatelje, želim da napunim baterije i osetim polet koji osetim svaki put posle ovakvih konferencija. Želim da ponovo dođem u Crnu Goru posle punih dvanaest godina i izgubim se u plavetnilu Jadranskog mora i neba.  Želim da moja kamera ovekoveči lepote prirode i momente konferencije, po prvi put nakon što je fotografija postala moj posao.

Želim…

I za kraj rečenica koja mi uliva nadu da ću postati jedna od sparkovaca:

“Naš cilj nije da budemo najveća konferencija u region, već da budemo konferencija koja pravi najveće pozitivne promene.”


Pozitivne promene, to je ono što mi treba, to je ono što nam svima treba! J

CONVERSATION

2 komentara:

Back
to top