Izvor internet |
Ne volim da pišem tekstove na trending topic teme,
ali želela bih da se osvrnem na par činjenica. Cela kampanja Argeta "Odobrile mame" je od samog
početka loša, a zašto?
1.
Pašteta,
kao namirnica, se ne nalazi na spisku zdravih, bez obzira da li je reklamiraju
prave ili lažne mame
2.
Argeta
je svesna ove činjenice i zbog toga je napravila manipulativan marketinški
potez organizujući konkurs „Odobrile mame“
3.
Majke
kao simbol ljubavi i poverenja stavljene su u vremensku i prostornu blizinu sa
ozloglašenim proizvodom
4.
Ljudi
su i ovako osiromašeni i sa ovakvom reklamom će kupovati nezdrave proizvode sa
manje krivice
Zaključak:
Upotreba fotografija
lažnih mama u kampanji je za svaku osudu, ali bar nisu ukradene sa nekog drugog
sajta, bez pozivanja na izvor, već kupljene. To je veoma česta praksa i kod
velikih kompanija. Ali ono što je najgore od svega je upotreba psihološke
manipulacije u kampanji, koja je takođe vrlo česta u marketingu, sa tom
razlikom što su u ovoj meta DECA!
Svako ima
pravo da odluči šta će raditi sa svojim i životom svoje dece, ali nemojte da nam Argetini PR-ovi pričaju bajke o mirisu supe u fabrici i mlevenom mesu u pašteti! Da je
to istina jeli bi Argeta bolonjez sos, a ne masni namaz iz konzerve. (Link u prilogu je u međuvremenu skinut, sve reklame za Srbiju su uklonjene. Iz tog razloga na linku je reklama za Mame iz Slovenije)
Svaki
prodavac nekretnina zna da treba da namiriše stan vanilom pre dolaska kupca.
Zašto? Zato što će ga to asocirati na detinjstvo, baku, kolače, lepe uspomene i
zbog toga će želeti da kupi taj stan. Tako da asocijacije, na miris supe, u
izjavi korporacijskog PR-a, opet treba da probude ta sećanja kod vas, mene i podstakne
nas da kupimo tu paštetu. Kampanja se i dalje nastavlja, rat za tržište se
nikad ne završava, ni po cenu zdravlja dece...
Otrežnjujuće,
zar ne?
P.S.
Ukucajte na Googlu reči dete, pašteta i pretražite slike. Nećete naći ni jednu
jedinu fotografiju za ove meta reči. Interesantno.
0 komentara:
Постави коментар