SRCE mi je puno Tijane!

Danas sam po prvi put pogledala jedan video klip sa malom Tijanom Ognjanović i najiskrenije sam se rasplakala. Nema roditelja koji ne bi. Mislim da svako od nas pomisli na svoje dete i na patnju koju bi mu pričinila bilo kakva bolest ili povreda njegovog deteta.

Mislim da nema teže i tužnije situacije u životu roditelje od bolesti deteta. Ova situacija je veliki stres i test za njene roditelje. Koliko sam videla, to su fini i smireni ljudi i sreća da su takvi.

Želim joj od sveg svog srca sve najbolje! Želim joj da ponovo trči, igra balet, jede svoja omiljena jela, ide sa drugarima na ekskurzije i uživa u svim onim običnim stvarima koje su joj sad uskraćene.
Njenim roditeljima želim mir i spokoj i puno srce sreće!



Svi koji žele da pomognu da Tijana što pre dobije novo srce novac mogu uplatiti na račune Komercijalne banke na ime:
Tijana Ognjanović, Roze Luksemburg 35, 11000 Beograd.
Dinarski račun: 205-9011004816395-73. 
Devizni račun: SWIFT: KOBBRSBG; IBAN: RS35205903101860366239

Upravo sam saznala da je Kompanija Telekom Srbija otvorila je humanitarni broj za prikupljanje pomoći!

Humanitarni sms broj je 3243, a cena poruke je 100 dinara.

Nažalost, mala Tijana Ognjanović je preminula. Nadam se da će naša Vlada u skorijoj budućnosti učiniti nešto po pitanju sličnih slučajeva i da će sprečiti da ovakvi anđeli odlaze na nebo pre vremena...

CONVERSATION

0 komentara:

Постави коментар

Back
to top