DIY #1 Podmetači od filca

Spoma Avramov Photography
Jeste da je ideja za ovaj ukras došla sa prvim lepi danima i buđenjem proleća, ali će vas razgaliti i u ovim tmurnim danima. :) 

Lako se pravi, a materijal možete pronaći u svakoj malo bolje snabdevenoj knjižari. Filc kao materijal je vrlo zahvalan za rad, čak i ako ste početnik u izradi rukotvorina.

Za podmetače su nam, kao što na prvoj slici vidite, potrebne makaze, obična grafitna olovka (može i kreda), konac i igla, jedan podmetač i čaša. Naravno, potreban nam je i filc, vama prepuštam izbor boja i kombinacije. Ja sam želela da moji podmetači izgledaju prolećno i sveže, pa sam napravila asocijaciju sa zemljom, travom i cvećem.

Spoma Avramov Photography
Veći krug, iscrtan sa podmetačem je braon boje, manji, iscrtan čašom je zelene boje (ostavite komadić zelenog filca za listić). Za cvet sam odabrala ljubičati filc, ali on može biti bilo koje boje, a pošto ćete praviti komplet od šest podmetača, svaki cvet može biti drugačije boje, kao što sam to ja uradila.

Kada ste izrezali filc, po obeleženoj liniji, stavite manji krug na veći, gledajte da bude tačno na sredini i prošijte ga. Odabrala sam zlatan, ukrasni konac, da bi podmetačima dala dodatan svečani izgled, vi možete izabrati i neku drugu boju.

Kada završite sa šivenjem od komadića zelenog filca izrežite list i prošijete ga po sredini koncem (moja mala sugestija je da odmah izrežete svih 6 listića, koristeći prvi kao kroj), od ljubičastog filca isecite kvadrat veličine 5x5cm. Kvadratu zaoblite uglove i izrežite ga spiralno, spolja ka unutra. Listić možete zašiti ili zalepiti sa donje strane podmetača (ja sam ih šila tako što sam prolazila iglom kroz postojeće šavove). Gledajte da listić dovoljno viri ispod podmetača da biste kasnije na njega mogli da stavite cvet.

Spoma Avramov Photography
Uzmite ljubičasti filc, koji ste prethodno isekli spiralno i počnite da ga uvrćete od spoljašnjeg kraja ka unutrašnjem, povremeno možete staviti kap lepka da se filc ne bi odmotavao. Gledajte da vama donja ivica filc trake bude u ravni sa ostatkom namotaja. Kada dođete do kraja stavite lepak na dno cveta i pokrite ga unutrašnjim krajem, koji izgleda kao mali poklopac. Držite ga par minuta, a onda stavite lepak na dno cveta i prislonite ga na sredinu lista. U sredinu cvetića možete staviti perlicu u boji, a možete ga ostaviti i ovako.

Ovo ponovite još pet puta i imaćete svoj, jedinstveni komplet podmetača za uživanje sa prijateljima uz omiljeno piće. Nadam se da ćete u izradi uživati koliko i ja pripremajući ovaj foto tutorijal za vas. Pišite ako imate neku posebnu želju i predlog.
Spoma Avramov Photography
Štrickamo  se uskoro! J

Ovaj foto tutorijal je prvobitno objavljen na sajtu Savršena, tako da ga možete pogledati i tamo.
Sve ostale moje radove pogledajte na FB strani Moje malo kraljevstvo

CONVERSATION

0 komentara:

Постави коментар

Back
to top