DIY #2 Rajf sovica

Spoma Avramov Photography
U današnjem postu ćemo obraditi pravljnje veoma popularne sovice. Bliže se ptaznici i bilo bi lepo da ga napravite nekoj devojčici. Boje i njihovo kombinovanje prepuštam vama, od materijala možete koristiti bilo šta, ja sam se odlučila za filc. Ovaj put  sam odabrala sivu, ciklama rozu i ljubičastu boju. Pored tih boja, potrebno vam je malo bele za oči i braon boja  za kljun (kljun možete izvezati). Od materijala su vam potrebni još i konci i perlice za ukrašavanje. Od sredstava za rad nabavite makaze i silikonski pištolj.

Spoma Avramov Photography
Pre nego što počnete da radite možete iscrtati model sove i njenih delova na papiru ili kartonu, to će vam olakšati, ako odlučite da napravite još koju sovicu. Nakon što model prenesete na materijal isecite ga i isprobajte raspored elemenata . Spojite telo sove i džepića i započnite sa šivenjem. Za spajanje se koristi bod sa omčom, konac uvek treba da bude sa suprotne strane od mesta boda.
Kada završite sa opšivanjem tela sove, pređite na ukrašavanje krila običnim bodom za fircanje. Možete koristiti svetliju nijansu konca da bi se bod lepo video.  Nakon toga izvezite trepavice na belom filcu, koji ste okruglo isekli za oči,  trepavice možete napraviti i od crnog filca. Po svojoj želji možete napraviti cvetić, kao ukras na sovicinoj glavi. Kada svi elementi budu gotovi, pažljivo ih spojite silikonskim pištoljem (u slučaju da ga nemate, upotrebite super lepak).

Spoma Avramov Photography
Pošto sam odlučila da se ova sovica šepuri na glavi jedne devojčice, na drugom sloju tela sove makazama sam pažljivo napravila dva mala proreza kroz koja sam provukla rajf. Rajf sam sa malo silikona pričvrstila za sovicu, da se ne bi pomerao. Poziciju sove na rajfu odredite pre nego što je zalepite. 

Spoma Avramov Photography
Nadam se da ćete vi ili neko vama drag uživati u ovom poklonu i nositi ga u veselju J

Ovaj blogpost je deo projekta Kućna radionica koji je pokrenula Ana sa bloga Kasijobeba :) Još radova blogerki koje učestvuju ovom projektu možete pronaći na sledećim linkovima:



Tekst je originalno obavljen na sajtu Savršena :)

Sve ostale moje radove pogledajte na FB strani Moje malo kraljevstvo

CONVERSATION

0 komentara:

Постави коментар

Back
to top